Tävlingstips: vinn en xperia-telefon!

Jag är med och tävlar HÄR om en xperia-telefon! Nu är ju chansen inte så stor att man vinner, men är man med har man lika stor chans som alla andra och skiter man i det så har man ingen chans alls, rätt enkelt eller hur?;)

Här är min motivering till varför jag vill vinna :)

Min nuvarande telefon har ett par år på nacken,
och inte blir den bättre av att ha tappats i backen.
Skulle inte bli gråta om den böts ut mot en x10:a,
för xperia-telefonerna verkar ju närmast felfria.
Lånar min pojkväns egna titt som tätt,
inte kunde jag ana att jag skulle fastna så lätt.
Inte nog med att den har så många funktioner,
den passar även de allra flesta personer.
En stor fin skärm och att kunna filma i HD,
undrar om det kan bli annat än succé.
Chansen att vinna den här telefonen tänker jag inte släppa,
hoppas bara på tur så jag slipper deppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0