Vinn en fototapet från wallooba!



Hittade en grym tävling på wallooba.se som jag bara måste vara med i!.
Man behöver bara blogga om tävlingen samt berätta vilken fototapet man vill vinna så är man med och tävlar!

Jag har hittat min favorit - "maskros".


Anledningen till att jag vill ha den är för att den är så naturlig, ljus och fin och skulle passa jättebra i ett lugnt vardagsrum, sovrum eller varför inte hall? Jag tycker att motivet är jättefint och om jag vann den skulle jag nog sätta den i hallen. Man blir lugn och harmonisk av att se den och den är fridfull på något vis! Den kostar 399 kr/m2 och du hittar den på länken ovan.

Tävlingen avslutas imorgon och jag hoppas verkligen att jag vinner, skulle bli superglad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0